Select Page

Wyprawy rowerowe

Stelvio 2018

Tę wyprawę dedykuję mojej rodzinie w podziękowaniu za wyrozumiałość. Pomysł by wjechać na włoską przełęcz Stelvio urodził się w mojej głowie dawno temu. Na początku chciałem wybrać się tam korzystając z oferty jakiegoś biura podróży. Tylko co ja bym wtedy zobaczył?...

Bieszczady – 2016

Wakacyjny „punkt przywracania systemu” Wczesnym rankiem wymykam się cichutko z domu. Wskakuję na obładowany rower z dopiętą przyczepką. Wyruszam w nieznane, ku przygodzie. Plan jest banalnie prosty: dojechać z Suwałk w Bieszczady ”ocierając się” o wschodnią granicę...

Wyprawa rowerowa – Dunaj 2015

Uczestnicy: Od zarania dziejów człowiek marzył o podróżach. Pragnął poznawać coraz to nowe miejsca. Chciał sprawdzić, co jest za lasem, za górą czy za morzem. Pchnięci tą naturalną ludzką ciekawością postanowiliśmy w tegoroczne wakacje wybrać się...

Saludos de la España – cz.III (zakończenie)

Relacja Pawła Grzyba - MTB Suwałki Zgrupowanie w hiszpańskiej Morairze dobiegło końca. Mogę śmiało stwierdzić, że było gdzie porządnie się zmęczyć przez te 3 tygodnie. Trenowanie w grupie oraz przebywanie z innymi kolarzami uczy bardzo wiele w aspektach treningu,...

Saludos de la España – cz.II

Relacja Pawła Grzyba 2 tygodnie zgrupowania już za nami, więc kolejne wieści z Hiszpanii.Pogoda dopisuje więc kolejne długie treningi można spokojnie przeprowadzać.Długich podjazdów nie brakuję więc jest gdzie zmęczyć nogi.Treningi wspólne z zawodnikami z różnych...

Saludos de la España

Relacja Pawła Grzyba z Hiszpanii Pierwszy tydzień pobytu w Hiszpanii dobiega końca. Czas na małe podsumowanie. Zacznijmy od miejsca, w którym mieszkamy. Do morza mamy 3,5km i 100m w dół. Także każde zakończenie treningu kończy się uwieńczeniem podjazdu do domu, który...

Paryż – Lizbona – II relacja (podróż do Bilbao)

Paweł Kondzior   24 maja dojechaliśmy do gospodarza około 3 nad ranem, a do 6 rano trochę imprezowaliśmy 🙂 Naprawdę nie wiem jak to było możliwe po tak długiej jeździe w takich warunkach. 25 maja obudziliśmy się bardzo późno, zostaliśmy poczęstowani angielskim...

Paryż – Lizbona – I relacja (Orleans – Poitiers)

Paweł Kondzior   23 maj Koło 12 dojeżdżamy do Paryża. Szybko składamy rowery, robimy wycieczkę po mieście, a o 14.30 jesteśmy już w pociągu do Etampes. Nie chcieliśmy przebijać się przez korki i światła drogowe, dlatego postanowiliśmy wydostać się w Paryża w ten...

WYPRAWA ROWEROWA „FRANCJA 1999”

Gdy 20 czerwca wsiadłem do pociągu żegnany przez najbliższych przyjaciół, przyszła chwila zadumy. Zastanawiałem się, co pcha mnie do podróżowania rowerem po Europie, do pokonywania niezliczonych trudności z pozyskaniem środków na wyjazd i przygotowaniem się do...

DOLOMITY 1998

Wyruszyłem 11.06.1998 r. o godz. 5,50 z ulicy Młynarskiego w Suwałkach, zafascynowany postanowieniem aby dotrzeć na rowerze we włoskie Dolomity. Tak jakbym jechał na niedzielną wycieczkę. Oswoić tę odległość i zmierzyć własnym wysiłkiem. W dzisiejszych czasach...